عظیم قیچی ساز کوهنورد تبریزی اینبار در برودپیک افتخار آفرید - اوج
سفارش تبلیغ
"برای رسیدن به اوج نخست باید عمق را کند و کاو کرد"
  • هم طناب ( جمعه 87/5/18 :: ساعت 2:46 عصر)
    هفته پیش گروه پیشروی تیم  منتخب هیات کوه نوردی و صعود های ورزشی استان تهران  متشکل از6 نفر موفق شدند بعد از حدود یک ماه و نیم تلاش تیمی در روز فرخنده ی مبعث پیامبر اکرم (ص) با غریو "یا محمد(ص)" پرچم مقدس کشورمان را بر فراز قله ی 8047 متری برودپیک به اهتزاز درآوردند...
    به گزارش روابط عمومی فدراسیون کوه نوردی وصعودهای ورزشی  و به نقل از حمید اولنج سرپرست این تیم ، کوه نوردان افتخار آفرین کشورمان روز گذشته در کمپ چهارم به ارتفاع 7950 متری مستقر شدند و از ساعت 3 بامداد امروز 9 مرداد 87 عزیمت خود را به سمت قله آغاز کردند.
    این گزارش حاکی از آن است که اعضای تیم پیشرو ؛ متشکل از 6 نفر به نام های عظیم قیچی ساز - جلال چشمه قصابانی - محمد نادریان - هادی صابری - علی نصیری و محمود هاشمی موفق شدند در ساعت ?? به وقت محلی و ??:?? به وقت تهران با غریو " یا محمد(ص) " این قله ی مرتفع به ارتفاع 8047متر را صعود کنند و پرچم مقدس و پر افتخار کشورمان را بر فراز این قله به اهتزاز در آوردند.
    یادآور می شود تیم  16 نفره ی منتخب هیات کوه نوردی و صعود های ورزشی استان تهران اولین تیم هیات استانی است که موفق به صعود یک قله ی بالای 8000 متری شده است.
    خاطر نشان میشود بر اساس گزارشات واصله ؛ ? نفر از اعضای تیم منتخب هیات کارگران کشور به همراه 2 شرپا که تقریباً هم زمان برای صعود به این قله در تلاش بودند  نیز موفق شدند این قله را فتح کنند.
    فدراسیون کوه نوردی و صعود های ورزشی کشورمان این موفقیت را در این روز فرخنده و مبارک به تمامی هموطنان عزیز به ویژه مسئولین و جامعه ی ورزش کشور ، سایر اعضای تیم و خانواده ی این عزیزان تبریک و تهنیت می گوید.

                                                                                                                 

     

     

                                                                                                                       





    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    استفاده بهتر از زمان در سوئد
    کمی خنده
    مرا کسی نزاد.خدا زاد!
    سالگرد زنده یاد حسین قلی خانی
    نجوم
    بهار...
    دوست داریم !!!!
    من می تونم !!!!!
    [عناوین آرشیوشده]