فاتحان نانگاپاربات در میان استقبال پرشور مردم به ایران بازگشتند - اوج
سفارش تبلیغ
"برای رسیدن به اوج نخست باید عمق را کند و کاو کرد"
  • هم طناب ( جمعه 87/5/18 :: ساعت 6:10 عصر)

     

    دیشب ساعت 23:5 فاتحان نانگاپاربات، از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور عزیرمان شدند. حضور بستگان سامان نعمتی و اعضای گروه کوه نوردی قاجر قروه با پلاکارد تبریک و حسرت، مسرت و دریغ را به هم آمیخته بود.
    درابتدای مراسم ،اعضا با بازوبند گروه قاجر قروه، در حالی که پشت سر تابلوی بزرگی از سامان نعمتی ؛ بازگشاینده ی نانگاپاربات ؛ حرکت می کردند وارد سالن شدند. سرود ملی جمهوری اسلامی ایران نواخته شد و پرچم مقدس کشورمان به اهتزاز درآمد.
    اجرای مراسم و مصاحبه ها با مجری گر ی خوب آقای پیر ایرانی انجام شد. یک دقیقه سکوت به احترام عدم حضور سامان نعمتی و سرود "ای ایران" نیز از بخش های بعدی برنامه بود. در این مراسم جمعی از پیشکسوتان وسرپرست هیات کوه نوردی استان تهران حضور داشتند و به پیشواز آمدن تعداد زیادی از کوه نوردان سبب شده بود برای کنترل جمعیت، تیم را 40 دقیقه در محل تشریفات وی، آی ،پی منتظر نگاه داریم.
    حلقه ی های گل، به دوش گرفتن قهرمانان، تابلوهای بزرگ از عکس سرپرست و سایر اعضای تیم، عکس های زیبای سامان نعمتی... همه و همه سبب شدحسی از شادی و غم را که شاید تا  به امروز فقط درباره اش شنیده بودیم به سختی تجربه کنیم تا برای همیشه سامان نعمتی در ذهن و خاطرمان زنده بماند


     




    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    استفاده بهتر از زمان در سوئد
    کمی خنده
    مرا کسی نزاد.خدا زاد!
    سالگرد زنده یاد حسین قلی خانی
    نجوم
    بهار...
    دوست داریم !!!!
    من می تونم !!!!!
    [عناوین آرشیوشده]